برنامه ریزی برای رسانه های خود قسمت دوم
نوشته شده توسط : علی پور

چه طور برای گونه های رسانه های (media) خویش طراحی سایت در مشهد طراحی برنامه کنیم؟(قسمت دوم)
در پی متن گذشته که درباره طراحی برنامه رسانه فردی حرف کردیم، به مورد ها دیگری میپردازیم که برای رئیس رسانه فردی خویش به آن ها نیاز دارید.

گپ ها و فضاهای خالی را در محتوای جانور شناسایی فرمایید
بر محور شخصیت خریدار یا این که شخصیت مشتری که پیش از این تولید نموده اید، فضاها و جاهای خالی در بین محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده را پیدا نمایید. به صورت نمونه، فرض فرمائید دارنده یک شرکت در قضیه یادگرفتن ریاضی ها میباشید و طبق جستجوهای شخصیت مشتری کشف نموده اید که از مطرح ترین گرفتاری های شخصیت مشتری، کشف کردن راههای دیدنی برای یادگیری میباشد. البته اینترنت سایتتان دراین مورد محتوایی ندارد که پیرامون این گرفتاری سخنی گفته باشد. این یک خلأ و گپ در محتوا به حساب آورده می شود. بدین ترتیب بایستی به تامل ساخت محتوا با آن قضیه باشید.
با نگاه دقیقی به بازبینی محتوایی، ممکن میباشد به‌این اخذ برسید که کتاب الکترونیکی از جمله برای استحصال و کارتان خوب از وبینار یا این که هر چیز دیگری جواب دهنده نیاز مخاطبینتان میباشد. در زمینه ی نمونه شرکت فراگیری ریاضی ها، شاید به‌این سود برسید که یک کتاب الکترونیکی با مسئله {چطور مطالعه را لذتبخش تر کنیم} ساخت‌و‌ساز و منتشر فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: